lørdag 9. oktober 2010

Scrapperikets utfordring # 1 - Malingsspannet - Livsnyter

Mitt bidrag til scrapperikets utfordring # 1 :o)

Livsnyter:
Bildet er tatt av mannen min på danskebåten sommeren 2006. Hver gang vi har buffet/koldtbord og han kan velge og vrake i masse godismat, så MÅ han alltid smake på pølsene....thihi.

Jeg har brukt:


- Hvit bazzill
- Glimmermist
- Restepapir
- Klokke fra Maya Road
- Charms + divere metallpynt
- Tittel printet ut på transparent papir
- Tråd

Takk for at du titter :o)



Detaljbilde:

5 kommentarer:

  1. kjempetøff LO. likte godt alle maskuline detaljer, som hyssingen f.eks. og den maja-klokka var stilig. må ha sånne tror jeg *fnis*
    ha en flott helg. klem pia

    SvarSlett
  2. så stilig og med flotte detaljer. Alltid en fryd å se på dine Loer :)

    ha en fin helg, klem :)

    SvarSlett
  3. Så flott denne var! Veldig vanskelig å sette ord på, men det var et eller annet med denne LOen jeg virkelig falt for. Kjempeflotte farger og oppsett til bildet, og det var en så flott stemning i hele LOen.

    Tusen takk for at du deltok i utfordringen vår!

    SvarSlett
  4. Oh I love that page - just stunning and beautiful design.

    SvarSlett